Hej alle sammen
Nyt fra bestyrelsen efter det seneste bestyrelsesmøde.
Arrangementer
Først og fremmest vil jeg sige tak for tilslutningen til lasagnevolley arrangementet i morgen, selvom det blev med kort varsel. Det bliver rigtig hyggeligt, og jeg ser frem til, at vi får spillet lidt mix og drukket nogle øl. Har man ikke nået at tilmelde sig men ønsker at deltage så skriv til mig direkte.
Den tidligere omtalte kamp imellem H2 og H3 bliver spillet i Kedelhallen fredag d. 25/3 kl. 19.00. Simon har allerede lavet en begivenhed på Holdsport, som man kan tilmelde sig. Vi arbejder på at skabe de bedste og festligste rammer omkring kampen som muligt. Lad os i hvert fald udnytte denne forholdvis unikke mulighed til at få et godt klubarrangement ud af det.
Sæt allerede nu kryds i kalenderen den 29/4! Der afholdes klubbens næste store fest på Downunder, og vi håber på at se så mange som muligt. Nogle få har påtaget sig ansvaret for at planlægge og arrangere, og det sætter vi stor pris på. Mere info herom følger.
Aflysninger
Desværre har der på det seneste været en del aflyste træninger i begge haller, som har ramt de fleste af os. Det er selvfølgelig beklageligt, men grundet perioderne med corona, hvor hallerne var lukkede, er det blevet endnu mere presset at få afviklet de aflyste kampe. Der ligger et stort arbejde i at få puslespillet med haltider til at gå op og sørge for, at vi alle lider mindst muligt under det, og jeg er rigtig glad for, at Simon påtager sig det enorme arbejde omkring planlægning og flytning af kampe. Det er aldrig sjovt at skulle sidde med beslutningen om, hvem der skal have træninger aflyst, men jeg synes, at Simon gør et glimrende stykke arbejde med at få det hele strikket sammen. Uanset hvad vil jeg bare gerne på hans og bestyrelsens vegne udbede mig jeres støtte og forståelse for, hvorfor vi gør, som vi gør. Forhåbentlig har det også været sidste gang, at så mange kampe er blevet aflyst og derfor skal afvikles i træningstider.
Diverse
Den årlige generalforsamling står for døren, og den vil blive afholdt i marts eller april. Laura, vores kasserer, arbejder hårdt på at få årsregnskabet færdigt, og vi melder ud om dato, så snart vi har det på plads. Hold øje med hjemmesiden for info og tilmelding.
I forhold til trænersituationen i næste sæson kan jeg glædeligt meddele, at vi allerede nu har fået besked om, at flere trænere har valgt at fortsætte. Det drejer sig om Klaus på D2 (D1 per næste sæson), Jon på D3 og D5 (D2 og D4 per næste sæson), Oliver på D4 (D3 per næste sæson) og Jacob på H3. Vi er i bestyrelsen meget glade for, at I har valgt at fortsætte - mange tak for jeres arbejde og indsats! Der bliver fortsat arbejdet på trænersituationen på de resterende hold.
På H3 har vi oprettet en Instagramprofil med små klip, præsentation af spillere og andet sjovt. Har man lyst til at følge med kan man det på @frederiksberg_volley_h3 . Har i på jeres eget hold en lignende profil, et godt klip eller andet, som man kunne tænke sig bliver formidlet ud til klubben på hjemmesiden, så skriv til mig. Synes personligt det er fedt at se, hvad der foregår rundt i klubben. Jo mere vi kan følge med, hvad der sker på hinandens hold jo bedre.
Vi ses i hallen!
Mvh.
Mikkel Søe-Jensen
Formand
Hej alle sammen
Vi har besluttet fremadrettet at øge kommunikationen, så i alle har mulighed for at følge med i, hvad der rykker sig i vores lille volleyklub.
Turneringer
De fleste hold er stadig i fuld gang med deres sæson. Men både H2 og H3 er færdige med grundspillet i Danmarksserien, hvor begge hold har kvalificeret sig til at spille playoff om at komme i 2. Division. Det betyder også, at de to hold skal mødes i hård kamp om oprykning. Vi arbejder i samarbejde med SVBK på at få lagt den kamp en fredag aften i Kedelhallen, så der kan laves et event ud af det. God stemning, god volley og en masse øl er garanteret den aften. Håber at i har lyst til at komme og have en festlig aften med os, når vi når dertil. Mere herom når datoen er fastlagt. Derudover kan jeg kan kun opfordre til at tage ud og se, når de andre hold i klubben spiller. Det er altid rart med opbakning, men klubånden får også at dejligt boost af det. Vi sørger for i vores opdateringer her på siden at informere om, hvem der spiller hvor og hvornår.
Fredagstider i Kedelhallen
Som i måske har hørt får klubben stillet nogle tider fredag aften i Kedelhallen til rådighed. Nogle af disse vil blive brugt på mixarrangementer, andre på specialtræninger som på næste fredag d. 11/2 (hæver/center - tilmelding er åben) og nogle vil blive stillet frit til rådighed, så man kan melde ind på dem som hold til træningskamp eller bare for hyggens skyld. Uanset hvad kommer tilmelding til disse ting til at foregå her på hjemmesiden og kan derfor ikke gøres via Facebook fremover.
Bestyrelsen
Vi har i bestyrelsen ikke glemt festerne, og det er jeg sikker på, at i heller ikke har. Der har naturligvis været meget usikkerhed forbundet med at arrangere pga. corona, men vi satser på, at det efterhånden skulle være til at få planlagt noget ordentlig uden den store risiko for aflysning. Jeg kan røbe så meget, at vi arbejder henimod en klubfest inden sæsonen slutter, et sommerarrangement med dertilhørende beachvolley og en opstartsfest til næste sæson.
Derudover arbejder bestyrelsen hårdt på at blive klar til næste sæson i forhold til hold, trænere, hjemmeside osv.
Jeg håber, at i alle har fået noget ud af det nye klublokale i Bülowsvejshallen, som vi har samarbejdet med Falcon om at gøre til vores onsdag aften. Hold jer i hvert fald endelig ikke tilbage med at bruge det og komme med inputs til, hvordan vi kan gøre det bedre. Det gælder desuden også med alt andet - har i noget på hjerte eller nogle ønsker i forhold til klubben, jeres hold etc., så kom endelig til mig eller skriv en besked, så ser vi på det.
Mvh.
Mikkel Søe-Jensen
Formand
Nyt herrehold i Frederiksberg Volley
Vi har netop fået to ledige haltider og vælger her at opstarte et splinternyt begynderherrehold.
Træningstiderne er onsdage fra 18.00-19.30 i Büllowsvejshallen og torsdage fra 21.15-23.00 i Kedelhallen.
Træneren er canadiske Joel, som underviser på en række af klubbens andre hold, herunder vores mere avancerede herrehold og ungdom.
Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at kontakte os via mail.
Der er begrænset antal pladser.